Į ką atsižvelgti, reklaminėje iškaboje naudojant logotipą

Į ką atsižvelgti. Reklamos gamyba – tai procesas, kurio metu gimsta unikalūs, išskirtiniai gaminiai. Gamybos pradžioje didelis dėmesys yra skiriamas projektavimui, kurio metu vyksta intensyvi komunikacija tarp užsakovo ir gamybos dizainerio, kad pilnai išgryninti turimą viziją ir padaryti reklamą tinkamą pagal visus reikalavimus. Šiame straipsnyje plačiau aptarsime projektavimo etapus ir reikalavimus, kuriuos turi atitikti reklaminė iškaba. 

Į ką atsižvelgti

į ką atsižvelgti

Reklamos gamyboje svarbu išlaikyti prekinio vardo ir logotipo  proporcijas

Svarbu atkreipti dėmesį į reklaminės iškabos proporcijas. Projektuojant iškabą turite nustatyti kaip proporcingai turėtų atrodyti Jūsų reklaminėje iškaboje prekinio vardo ir logotipo dydis. Tai svarbu, kad žmonės proporcingai įsimintų tiek patį logotipą, tiek Jūsų įmonės vardą ir ateityje juos susietų. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad dizainas ir logotipas neužgožtų pačio įmonės pavadinimo. Jei iš pradžių teisingai išnaudotosite proporcijas, vėliau vartotojai Jūsų logotipą susies su pavadinimu ir Jums nereikės abiejų naudoti kartu. Puikus pavyzdys, “Nike” prekinis ženklas, jei iš arčiau pažvelgti į šio brando logotipo keitimąsi, iš pradžių “Nike” pavadinimas buvo vaizduojamas su logotipo varnele. Dabar mes visur matome tik patį logotipą ir mums jį pamačius nekyla klausimai, kurio prekinio ženklo tai logotipas.

Naudinga pasidomėti:

Efektyvus reklamos gaminių dydis, spalva ir šriftas

Jūsų reklaminės iškabos  spalvos turėtų būti pasirinktos tokios, jog išliktų tinkamas kontrastas tarp pačios reklaminės iškabos, logotipo, ir aplinkos, kurioje bus montuojama reklama. Tokiu būdu tinkamai pasirinktas spalvų derinys estetiškai “papuoš” ir patį pastatą ant kurio bus montuojama reklaminė iškaba. Spalva turi atspindėti Jūsų prekinį vardą. Įdomu tai, jog spalvos dažnai kelia žmonės atitinkamas emocijas, pavyzdžiui, geltona spalva simbolizuoja – džiaugsmą, energiją, gerą nuotaiką, mėlyna – ramybę, harmoniją, pasitikėjimą, tad prieš rinkdamiesi logotipo spalvas apsvarstykite ir šį aspektą – kokias emocijas norite sukelti savo vartotojams. Be tinkamo reklaminės iškabos dydžio ir šrifto, nebus gaunamas norimas rezultatas. Tiesa tokia, kad Jūsų reklaminė iškaba turi būti lengvai pastebima, šriftas turi būti paprastas, lengvai perskaitomas. Nesvarbu, ar turite minimalistinį logotipo dizainą, ar kitaip norite naudoti plonesnius užrašus, apsvarstykite raidžių naudojamą storį. Plonos raidės nėra taip gerai matomos nuo važiuojamosios kelio dalies. Taip pat pagalvokite, kaip gerai vartotojai pastebės reklaminę iškabą, jei Jūsų užrašo raidės bus per plonos. Ieškokite tinkamo storio raidžių, tai užtikrintų, kad netoliese esantys žmonės galėtų aiškiai perskaityti Jūsų reklaminę iškabą. Ir, žinoma, priklausomai kokiu atstumu norite pasiekti savo tikslinę auditoriją, priklausys Jūsų iškabos dydis. Iš patirties rekomenduojame šiuo klausimu konsultuotis su reklamos gamybos specialistais, jie gali suteikti tikslią informaciją būtent Jūsų atveju.

Reklamos gamyboje naudojamos medžiagos

Reklamos gamyboje tinkamos medžiagos pasirinkimas – dar vienas svarbus aspektas, kurio reikėtų nepamiršti. Medžiagas rinkitės kokybiškas, patvarias, kurios gali atlaikyti atšiaurias oro sąlygas ir laikui bėgant nenusidevėtų. Žinoma, ilgainiui remonto darbai visoms reklaminės iškaboms reikalingi, tačiau pasirinktus tvirtas medžiagas gamyboje, reklaminė iškaba gali tarnauti tikrai ne vienerius metus. Šiame procese taip pat svarbus reklamos gamybos specialistų ir užsakovo bendradarbiavimas. Esame tikri, jog gamybos specialistai pasiūlys variantus, kurie pateisintų Jūsų lūkesčius ir būtų tvirti bei kokybiški.

Susisiekite su mumis

Telefono numeriai

El. pašto adresai

Darbo laikas

  • Pirmadienis – Penktadienis: 08:00 – 17:00
  • Šeštadienis – Sekmadienis: uždaryta.