Konvejerio juostos. Transporteris, dar įprastai vadinamas konvejeriu, yra vienas iš geriausių išradimų per pora šimtmečių. Jis skirtas nepertraukiamam darbui atlikti. Vis dažniau girdime „transporterio juostos ir vulkanizavimas“, tačiau, jei manome, kad nesame su tuo susidūrę, tai jie kelia daugiau klausimų, nei suteikia atsakymų. Tai įrenginys, kuris transportuoja įvarius krovinius daugelyje gamyklų, parduotuvių ar oro uostuose.
Konvejerio juostos
Ar žinote koks ryšys tarp „Ford Motor“ kompanijos ir konvejerio? Atsakymas paprastas – Henris Fordas buvo šios kompanijos savininkas ir jis pirmasis panaudojo tokį įrenginį gaminant automobilius. Įvairioms detalėms transportuoti tinkamas konvejeris dvigubai pagerino darbo rezultatus. Tiesa, įrenginys buvo sukurtas anksčiau, tačiau masinei gamybai transporteris pirmą kartą buvo panaudotas būtent šio gabaus pramonininko. Įspūdingi rezultatai greitai sulaukė populiarumo ir kitose srityse buvo pradėti naudoti šie įrenginiai. Dabar mums įprasta prekes parduotuvėje dėti ant konvejerio, atvykus į oro uostą dedame bagažą taip pat ant jo, o jei dar ir dirbame pramonės srityje, tai tikriausiai dar ir darbo metu juos matome, o gal ir dirbame su jais. Net nesusimąstydami naudojamės jo teikiamais privalumais Šis praėjusio amžiaus išradimas tapo tikru perversmu pramonės industrijoje. Vėliau buvo sukurta juosta iš gumos. Tai taip pat tapo sensacija. Dabar jos naudojamos praktiškai visur, kur tik reikia transportuoti įvairius krovinius: mediena, statybinės medžiagos, metalo detalės, maisto produktai ir kt.
Transporterio juostos
Transporterio juostos gali būti įvairios. Jos skiriasi pagal savo savybes. Kuo didesnė apkrova, tuo tvirtesnės ir atsparesnės juostos reikia. Taip pat svarbu, kaip ji pritvirtinama. Jei tai bus daroma atmestinai ir nežinant pagrindinių taisyklių, tai konvejerio darbas gali pasibaigti labai greitai. Išskiriami trys tvirtinimo būdai: karštasis, šaltasis ir mechaninis. Pastarasis pats paprasčiausias. Juo jungiant naudojamos detalės, kuriomis pritvirtinama juosta. Trūkumas tas, kad nesilaikys taip ilgai, kaip kitais būdais bei matysis jungimo žymės. Karštuoju būdu norint tvirtinti juostą teks turėti ar samdyti įmonę, kuri turi aukšto slėgio ir aukštos temperatūros prietaisą, kuris prilydo juostą. Jokių žymių nelieka. Toks būdas dar vadinamas vulkanizavimu. Naudojant klijus, kuriais sutepus juostą reikia prispausti ir palaukti, kol prisitvirtins, rezultatas taip pat bus ilgalaikis.
Įvairiose srityse naudojamos transporterio juostos ir vulkanizavimas jau daugelį metų užima pirmaujančias pozicijas pagal darbo našumą. Įrenginys tapo naudojamos visur, kur tik reikia transportuoti krovinius. Neabejotinai, šis išradimas pakeitė daugelio žmonių gyvenimą.
UAB “Baltic Belt” telefonas: +37065909379